2015年2月14日星期六

【Coach Outlet】所有貨品低至5折!!!

【Coach Outlet】又減價,所有貨品低至5折!!! 清貨區貨品仲要額外6折 ,上次買唔到的朋友,要快快手^^
唔駛夾單 confirm即訂貨 *^O^* (紅價為折實價)
不過要留意!!!! 特價貨好快無ga!!!!!
☆Coach 有quota限制 要買就快PM我地啦 ^^ 一爆額就買唔到啦 ^^
圖中銀包响香港專門店買最平都要HK$1XXX 
依家美國訂番黎只係HK$550咋 \^V^/
http://www.coachoutlet.com/
login email:bbcastleusa@gmail.com
password : 請pm我地 ^^
要訂就要快比圖我地報價啦 (唔好比LINK, 因成日都會開唔到!!!!)
代購衣服/袋價 X 11 / 鞋 X 11.5
<Pre-order 貨預計3月底到>
截單日期&時間:16/2 上午11時
代購方法: 請將貨品ADD 入Shopping Bag, 然後capture Bag版面EMAIL 比我地 ^^
EMAIL: bbcastlebbc@gmail.com

1. 因為FB限制 請大家幫手LIKE & SHARE我地呢個POST ^^
2. 為確保回覆到大家, 麻煩將揀好既貨品send e-mail to bbcastlebbc@gmail.com 及後請在相簿留言"已send e-mail, 請報價"
3. 貨到香港會以Whatsapp通知到舖取貨
4. 如果入數後美國shop無貨到香港, BBCastle只好安排退款!!
5. 貨運到港日期會有機會提早或延誤 & 膠外盒或會於運送途中受損 介意者請勿購買 ^^

沒有留言:

發佈留言